INFO: GPS dagtrips

Vertrek: Na de motor geladen te hebben zijn we om 5h40 vertrokken na 3 stops zijn we in ons Hotel Schwarzenbach aangekomen om 14h20, en hadden kamer 31 , een zeer mooie ruime kamer met zicht op het stuwmeer.

Dag 2:  Vandaag een mooie rit gereden langs berg en dal , met diverse tussenstops in de dorpjes.

Dag 3:  Rit naar Schloss Lichtenstein , het bezoek was met een gids, en daardoor mocht er niet gefotografeerd en gefilmd worden. Op de terugweg zijn we moeten stoppen onder een brug, daar het begon te gieten, na het onweer terug verder, en op zo een 15tal km van het hotel lagen de wegen kurkdroog.

Dag 4 : Rustdag, we zijn enkel naar Forbach gereden om te tanken, en gelijktijdig wat in het dorp rond te slenteren.

Dag 5 : Vertrokken rond 11h naar Baden-Baden.

Dag 6: Naar Schloss Hohenzollern , op de parking aangekomen reed er een pendelbusje tot aan het Schloss, jammer genoeg mochten we terug niet filmen en fotograferen.

Dag 7 : Rustdag, in de namiddag hebben we toch een klein ritje gemaakt naar de Mummelsee.

Dag 8 : Vandaag een rit naar het Kloster Beuron, het enige minpunt was dat men alleen de kerk en niet het klooster kon bezoeken.

Dag 9 : Op onze laatste dag hebben we een zeer mooie rondrit gemaakt, langs berg en dal en de ook zeer pitoreske dorpjes die de streek rijk is.

Terug naar huis :  Na het ontbijt zijn we om 8h25 vertrokken , en terug thuis gekomen om 16h40.

Besluit: Een goed en mooie gelegen motorvriendelijk hotel,twee grote garages voor motorstalling, ontbijtbuffet 10 op 10, avondeten met keuze uit 3 menu's en met tafelbediening,80% van de kamers met balkon.Wandelaars kunnen er enkele mooie wandelingen maken. Krijgt een 8/10

Gegevens : Km op de teller: 2327,7km - Getankt : 105,25 liter - betaald : 150,09 € - Gemidld verbruik : 4,53l/100km

GPS gegevens :  Tripteller : 2276,6km - Bew.gemidld : 69,6km/h - Tot.Gemidld : 52,8km/h - Max.snelheid : 126km/h - bewogen : 32h41m - Stil gestaan : 10h21 - tot.tijd : 43h03m