INFO: GPS  dagtrips

GPS Heenreis

Dag1: Wij zijn vanuit Jabbeke vertrokken om 07h00, en verschillende stops en in Duitsland door wegenwerken enkele files en omleidingen zijn we in Willingen aan ons hotel aagekomen om 15h15(de stops duurden gemiddeld tussen de 15 à 30 minuten,omdat onze medereizigers last hadden van zadelpijn). Wij hadden kamer 31 en onze medereizigers 32.

Dag 2: Na een stevig en uitgebreid ontbijt, zij we vertrokken , onze eerste stop was aan het stuwmeer van de Diemelsee, daarna zijn we naar het Kloster Dalheim gereden, en na het bezoek hebben we daar een deftig maaltijd genuttigd, dan richting de Warsteiner Bilsteinhohle, jammer genoeg waren op dit uur geen rondleidingen meer mogelijk,dan maar terug naar het hotel, ik wil er nog bijvermelden dat het vandaag 41 graden heet was. 's avonds terwijl we zaten te eten barste er een onweer los van je welste .

Dag 3: We hebben vandaag jammer genoeg onze voorziene trip niet gereden daar de weergoden ons niet goed gezind waren, dus, dan hebben we maar van de gelegenheid gebruik gemaakt, om de stad in te trekken om na wat windowshopping en effectieve shopping(souveniers) en een terrasje, hebben we tussen de stad en het hotel een kabelbaan genomen naar boven op een berg(naam vergeten te noteren) en daar een mooie wandeling van enkele km, dan hebben we onze dorst gelest en een lichte maaltijd genomen , om dan via dezelfde kabelbaan terug naar beneden, en naar het hotel.

Dag 4 : Na de bagage terug op de motoren te hebben bevestigd en een stevig ontbijt, zijn we om 8h45 vertrokken richting naar huis. Terug files en omleidingen en een GPS die eenkeer tilt sloeg, en de nodige stops, alsook een xtra stop om onze regen kledij aan te doen zijn we in Oostende aangekomen om 17h00.

Besluit: Goed gelegen hotel,mooie kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, het avondeten 1x met tafelbediening en 1x buffet,ideaal gelegen voor wandelaars. Krijgt een 8/10

Reis gegevens :

Totaal km op de motor: 1290 km -getankt 54,44liter - € 69,55 gemiddeld verbruik 3;98 liter/100km