Ligging : In het noorden van het idyllische Zwarte Woud.(Regio : Baden-Württemberg)

INFO: GPS dagtrips

Dag 1 Woensdag 17-07 : Thuis vertrokken om 05h00, en daar aangekomen om 14h00 ,er waren wel enkele stukken op de snelweg waar we minder snel konden rijden door wegwerkzaamheden , We kregen kamer 19 op het eerste verdiep in het hoofgebouw,een zeer ruime kamer . Het avondeten was zoals alle volgende lekker en voldoende. Voor de liefhebbers over de deur is er een supermarkt.

Dag  2 Donderdag 18-07 :   Het ontbijt was prima met voldoende keuze, dus voor ieder wat wils. Vandaag hebben rit nr.2(zie routes) gereden , een mooie  vlotte rit, onderweg een lichte regen (10 druppels) gehad, voor de rest was het terug een warme hete dag.

Dag 3 Vrijdag 19-07 :     Na het ontbiijt , zijn we vertrokken om rit nr. 4(zie routes) te rijden. De zon was terug uibundig van de partij. Het enige minpuntop die rit was ,als men in Malmheim toekomt daar de weg gesperd is (definitief) en men een kleine omweg moet maken.  Deze avond was het geen gewone maaltijd ,maar was er een Grillavond, dus eten zoveel je wil en wat je wil.

Dag 4 Zaterdag 20-07 ;   Wat eruitzag dat het een mooie dag ging worden is het ook geworden, en ik kan nu al vertellen dat het iedere dag 30°+ was.Vandaag rit nr.7(zie routes) mits twee onbenullige omleidingjes, was heteen mooie rit, enkel in Boblingen vanaf de markt was het een beetje zoeken, daar ze de rijrichting in enkele omliggende straten veranderd hadden en dit dus niet meer klopte met de gps.

Dag 5 Zondag 21-07 :      Nu hebben we rit nr.6(zie routes) gereden, en ja terug heet.We hebben ook het Wildpark te Phorzeim bezocht(gratis ingang) ,daar vertrokken was er een kleine omleiding, omdat de weg naar Würms onderbroken was(werken).

Dag 6 Maandag 22-07 :   Zoals alle vorige dagen terug een snikhete dag, vandaag rit nr 3 (zie routes), een mooie route, met bijna op het einde een kleine (500m) omleiding.

Dag 7 Dinsdag 23-07 :      Onze laatste dag hier, terug een goed warme(hete) dag, nu voor vandaag bleef er alleen nog rit nr.5(zie routes) over om te rijden , terug een mooi ritje met diverse baantjes. Terug in het hotel werd de lucht in de verte boven de bergen zwart en hoorden wij het donderen en later op de avond heeft het een beetje geregend.

Dag 8 Woensdag 24-07 :  Terug naar huis, wij zijn vertrokken om 05h15 ,we hadden mooie weer tot ogeveer halverwege, daar moesten we snel aan de kant om onze regenpakken aan te doen, en hebben ze terug kunnen uitdoen juist aan Brussel. Terug thuis om 14h30. zo dit was het dan.

Besluit :   Zeer mooi en goed gelegen hotel (centrum) ,goeie prijs kwaliteit verhouding, prijs van de kamers in het bijgebouw iets goedkopers maar ook iets kleiner. Van mij krijgt dit hotel een 8,5/10. Voor ik het vergeet op 100m van de parking ingang is er een benzine pomp.

Reis gegevens :

Motor : Begin :  53473 km,  Einde : 55821 km  = 2348 km     96,10  liter, 166,11 €,

Gemid.verbruik :  4,095 L/100km.

GPS gegevens

Gereden km :   2271             Max snelheid :  126 km/h

Bewogen gemidd.:  60 km/u      Tot gemidd :  40 km/u

Tijd bewogen :    50h44                Tijd gestopt :   16h19       Tot tijd :  67h03